Hur bra är batteriet? Byter ni ut till nya batterier?

Jag tänkte handla hos er men undrar hur bra batteriet är på era produkter? Byter ni ut batteriet innan produkterna levereras till mig?

Tack

/ Stefan

Kommentarer

  • Hej Stefan,

    Vi byter endast ut batterierna i våra laptops i särskilda fall, annars återanvänds även dessa. Våra tekniker använder en mjukvara som berättar för oss hur batteriets celler mår.

    Vi lämnar 3 månaders garanti på alla batterier.
    Vid köp av nytt batteri som antingen levereras separat eller monterad i enheten gäller 6 månaders batterigaranti.

    Vi garanterar:
    • 70% av original kapaciteten på laptops.
    • 80% av original kapaciteten i våra telefoner med A skick
    • 65% av original kapaciteten i våra telefoner med B & C skick
    (Uppdaterad )
  • Ingår laddare om jag köper Iphone 8?
  • Hej Lena,

    Tack för din fråga. 😀

    Yes, helt riktigt, laddare ingår.

    Önskar dig en skön vecka!
    Felix Teamleader
  • Hej!
    Kommer ni att få in några surfplattor före jul?
  • Hej Helen,

    Tack för din fråga 😀

    Det kan jag dessvärre inte svara på, jag kan inte se att vi har något på inväg just nu, men det kan gå snabbt i bland. Håll utkik i webshopen.

    Ha en skön Måndag!
    Felix Teamleader