Vilka mått på hårddisk samt ingår hårddiskslädar vid köp av server?

https://shop.inrego.se/server-tillbehor/hp-proliant-dl380p-g8-10

Två frågor angående produkten som tyvärr inte står i specifikationen
1. Den ser enlig produktbild ut att ha plats för 16st hårddiskar, är det 3,5" eller 2,5"-platser?
2. Ingår hårddiskslädar för alla 16 platser?

Kommentarer

  • Hej Björn,

    1. Det är 8 platser och det är 2,5
    2. Dessvärre inget vi kan garantera. Om det medföljde när vi köpte in dem så medföljer det. Men då det inte står specificerat kan vi inte garanter något tyvärr.
    Felix Teamleader