HPE SSD SATA 240GB

Hej!

Scouterna i Stockholm handlar flitigt av Er och är lika nöjda över produkterna som priset. Vi har fått en DL380 HPE G9 som vi är mycket nöjda med. Tyvärr gick en av diskarna sönder och vi behöver skaffa en till. Vår fråga är om ni har någon sådan disk som ni skulle vilja sälja billigt till vår barn och ungdomsförening Stockholms Scoutdistrikt.

Bästa hälsningar Valdemar

Kommentarer

  • Hej Valdemar,

    Tack för din fråga.
    Dessvärre har vi inget sådant inne. Vi har helt slutat med att sälja servers och dess tillbehör.
    Hoppas du kan finna detta på annat håll!

    Med vänliga hälsningar,
    Sofia