HP ZBOOK FURY G7

Hej!

Vad sitter det för grafikkkort i den HP ZBOOK FURY G7 som ni säljer i webshopen?

Mvh
Fredrik

Kommentarer

  • Hej Fredrik

    Tack för din fråga.

    Produkten i frågan har dessvärre inget dedikerat grafikkort.
    Utan den kör på det interna via processorn. 😀

    I detta fall är det Intel® UHD Graphics for 10th Gen Intel® Processors.

    Med vänliga hälsningar.
    Joakim
  • Hej igen!

    Stämmer verkligen detta? Har dem plockat ut grafikkortet ur datorn? Det sitter väl alltid ett Quadro eller Firepro grafikkort upptill den interna i ZBook.

    Kan du dubbelkolla?

    Mvh
    Fredrik
  • Hej Fredrik

    Tack för återkopplingen

    Våra tekniker tittade in på produkten och hittade tyvärr inget dedikerat grafikkort.

    Med vänliga hälsningar
    Joakim