HP ZBook & Dockningsstation

Hej !
passar HP ULTRASLIM 2013 Dockingstation med
HP ZBOOK 15 G3

Har dockan vga uttag ?

Kommentarer

  • Hej Klas

    Tack för din fråga.

    Dessvärre så passar enbart Ultraslim 2013 till Elitebook och vissa modeller i Probook serien, denna dockningsstation har 2st Displayport och en VGA utgång. 😀

    Den du behöver är följande vilket vi tyvärr inte har i vårat sortiment i dagsläget:
    HP Thunderbolt Dock G2 230 Watt

    Med vänliga hälsningar
    Joakim
  • Det står i er spec att den dockan passar till ZBook 15 G3..
    Jag har en order:
    Order ID: 2171579
    Kundnr: 5475
    Som behöver ändras !!
    vg Ring mej: 073-6900 000
    Klas / ITDC AB
  • Hej Klas

    Tack för din återkoppling.

    Har tittat in gällande detta och ser att det står Zbook 15u G3.

    Denna är den enda zbook modellen som passar då U modellen är smalare än den vanliga Zbook 15 G3 som du har beställt. 😀

    Med vänliga hälsningar
    Joakim