HP ProBook 430 G5

Hej! Jag undrar vad det är för skillnad på dessa två G5 (se länkar nedan) mer än priset? Jag undrar också om något av dem har upplyst tangentbord?
https://shop.inrego.se/barbara/hp-probook-430-g5-18

https://shop.inrego.se/barbara/hp-probook-430-g5-19

Kommentarer

  • Hej Anders,

    Tack för ditt inlägg!
    Det som skiljer är vilket skick de olika enheterna har. Den ena är i"okej skick" och den andra i "mycket bra skick" därav prisskillnaden.
    Tyvärr kan vi inte garantera att samtliga av våra laptops har bakgrundsbelysta tangenter då vi i vissa fall behöver skapa en ny layout för tangentborden om det är för utnött.

    Återkom gärna om du har andra frågor!

    V Hälsningar,
    Sofia
  • Hej jag såg en dator för 1999 kr men nu har den blivit borttagen. Det var en hp probook 430 G5. Var hittar jag den?
    Rebecka Hedman
  • Hej Rebecka,

    Tack för din fråga. Då vi har ett snabbt rörligt lager så kan den helt enkelt tagit slut, jag ser den inte heller kvar i sortimentet.

    Finns det någon annan dator du skulle vara intresserad utav?

    Annars är mitt tips att du kikar in lite då och då för att se om samma modell dyker upp och du kan även prenumerera på vårt nyhetsbrev som ofta innehåller fina kampanjer på olika bärbara datorer.

    Återkom gärna om du har fler frågor!

    VH,
    Sofia