HP PRO X2 612 G2 > https://shop.inrego.se/outlet/hp-pro-x2-612-g2-2

Hej,
Ang. modellen; det står i er spec: "Gränssnitt 1x Headphone/microphone combo, 1x SIM"
Så undrar, "1x SIM" betyder det att detta är modellen som har inbyggd SIM kortplats?

Samt även, Av bild framgår att Keyboard rimligen ingår i priset men vill gärna att ni bekräftar det eftersom keyboarden såldes separat av HP då det begav sig.

Ser fram emot svar snarast möjligt.

Mvh, Robert

Kommentarer

  • Hej Robert

    Tack för dina frågor.

    Det stämmer att denna ska ha simkortplats då den inte står som tillvalsprodukt hos tillverkarens hemsida. 😀

    Gällande tangentbord så är det med tangentbord på denna produkt som ingår.

    Med vänliga hälsningar
    Joakim