Hp laptops

Hej,
Jag undrar över era bärbara Hps som heter typ HP probook eller elitebook till följt av några nr och sedan tex 3G, 2G, 8G etc vad står dom där sistnämnda för samt vilka är bäst av elite och pro? Jag har haft en HP pavillion som nu gått sönder efter 2 år och är i behöv av en likvärdig föratt ha till studier.

Kommentarer

  • Hej Frida

    Tack för din fråga.

    Skillnaden mellan Elitebook och Probook är att Elitebook riktas med för företag då dessa är lite mer kvalitetstestade jämfört med Probook serien.

    Jag skulle personligen rekommendera Elitebook serien framför Probook.

    G2, G3, G4 etc är vilken generation av produktserien det är.
    Ju högre siffra desto nyare och bättre specifikationer gällande processor och moderkort. 😀

    Hoppas detta gav dig lite mer insyn gällande produkter men du är varmt välkommen att återkoppla om du har fler frågor eller funderingar.

    Med vänliga hälsningar
    Joakim
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.