HP Elitebook 840 G5

Jag köpte en Elitebook G4 med Icore 5 128 SSD och 4 GB RAM utav er för 1 1/2 år sedan, har varit supernöjd med denna laptop och använt den nästan dagligen i jobbet när jag är ute i fält.
jag funderar nu på att byta ut den till en likadan som ni har i ert lager, fast en liten uppdaterad variant.
HP Elitebook G5 Icore 5, 240GB SSD med uppgraderad RAM på 16 GB.
så min fråga är: är det någon större skillnad på dessa två, är det något jag kommer märka av i snabbhet mm.mm
Jag är inte så bevandrad i det tekniska, så jag skulle vara tacksam för svar om jag borde klicka på köpknappen eller inte 😉

/Magnus

Kommentarer

  • Hej Magnus

    Tack för ditt foruminlägg.

    Skulle säga med största säkerhet att du kommer att märka en väldigt stor skillnad på grund av att det är 4 gånger mer ram i denna produkt.

    Så du kommer att kunna användas utan att ni känner av att den är seg.

    Med vänliga hälsningar
    Joakim
  • Finns det uttag till både trådlös mus och kabel till skrivare?
    Tomas Eriksson
  • Hej Tomas

    Tack för din återkoppling

    Jag har tittat in på denna produkt, och den har plats för både extern mus samt en usb ingång för skrivare. 😀

    Med vänliga hälsningar
    Joakim