HP ELITEBOOK 840 G4

Hej,
Har ni testat att uppgradera en HP ELITEBOOK 840 G4 till Windows 11? Jag tror att support för Windows 10 upphör under 2025. Går det inte att uppgradera till Windows 11 om ni inte anger Windows 11 som ett alternativ?

Kommentarer

  • Hej Christer

    Tack för din fråga.

    Dessvärre kan man inte installera Windows 11 på en 840 G4 på vanligt vis.
    Detta är då den inte uppfyller minimumkraven för det operativsystemet.

    Det går enbart om man gör en "fulinstallation" vilket inte är säkert för produkten.
    Så du har uppfattat det helt korrekt att det inte går att köra Windows 11 om den inte har det som valmöjlighet på våran hemsida. 😀

    Med vänliga hälsningar
    Joakim
  • Finns det WiFi och Bluetooth i den?
    Ulf Sandblom
  • Hej Ulf

    Tack för din fråga.

    Samtliga av våra bärbara datorer har stöd för både wifi samt bluetooth. 😀

    Med vänliga hälsningar

    Joakim