HP aio dator 800 G2

Hej! Jag har plan köpa en HP aio 800 G2 av er. Undrar om ni kommer att sänka priserna med anledning av mellandagsrea? Om jag ska invänta lördag 2020 12 26 med mitt köp eller om jag kan köpa den redan i morgon söndag heller måndag 2020 12 28 utan att gå miste om en nedsättning av pris. Mvh Robert

Kommentarer

  • Hej Robert,

    De produkter som är pris nersänkta hittar du under "Aktuella Kampanjer" - https://shop.inrego.se/aktuella-kampanjer

    Ha en fortsatt trevlig dag!
    Felix Teamleader
  • Länken funkar inte, och letar efter när kampanjen som finns nu tar slut.
  • Hej Dag

    Dessvärre är länken gammal och gäller inte längre då detta var från 2020.
    Håll utkik i webshopen och prenumerera på vårt nyhetsbrev för att snabbt få info om vilka produkter och eventuella kampanjer som kommer in.

    Ha en fortsatt fin dag!

    Med vänliga hälsningar
    Joakim
  • Har fråga ang HP ELITEONE 800 G2
  • Hej Urban,

    Tack för ditt inlägg.

    Vad är det för fråga du har gällande HP Eliteone 800 G2?

    Återkom så ska jag se om jag kan hjälpa dig.

    Vänliga hälsningar,
    Sofia