Hur fungerar det när jag beställer med hemleverans?

Beställt från er med hem leverans. Hur kommer produkten. Läggs den utanför min dörr eller kommer det nån och ringer på dörren och jag ska skriva på. Tack

Kommentarer

  • Hej Christina

    Tack för din fråga.

    Så fort paket är redo att lämna vårt lager kommer du få en notis från postnord där du får valmöjligheter med tid och datum, som du måste besvara innan midnatt samma dag. Detta då Postnord ska kunna skicka paketet så snart som möjligt.

    Om du inte besvarar förfrågan från postnord, kommer du tilldelas en ledig tid och dag från postnord själva, kan du inte ta emot paketet på tiden du fått tilldelat, måste du kontakta Postnord och boka om tiden och du kommer då eventuellt får stå får ändrings avgiften. Det är därför viktigt att du ansluter din email och mobilnummer till postnords app för att få alla uppdaterar direkt.

    Läs mer om Hur postnord Appen fungerar här  >>

    Du kan även läsa mer här.
    https://www.postnord.se/ta-emot/valj-hur-du-vill-ta-emot-din-leverans

    Med vänliga hälsningar
    Joakim