Hej, jag har en Dell E5450 som jag har köpt hos er, vi behöver en till

Alltså en Dell från er med docka som även passar till Latitude E5450 kanske en 5470?

Kommentarer

  • Hej Agne

    Tack för din fråga.

    Vi har gott om samtliga laptops som du letar efter, så är bara att hålla utkik i våran Webshop!
    Samma när det gäller dockningsstationen så finns dessa i våra sortiment 😀

    Med vänliga hälsningar
    Joakim