Hej ingår laddare vid köp av dockningsstation?

Roger Nilsson

Kommentarer

  • Hej Roger

    Tack för din fråga.

    Det ingår alltid en laddare till samtliga av våra dockningsstationer. 😀

    Med vänliga hälsningar
    Joakim
  • Ingår laddare till de bärbara datorerna
    Kent Andersson
  • Hej Kent,

    Tack för din fråga.

    Ja det ingår alltid en laddare till samtliga av våra stationära och bärbara datorer.
    Hör av dig igen om du har andra frågor!

    Med vänliga hälsningar,
    Sofia
  • Hej,
    Varför kom ingen ladare med min Ipad?
    Rudilany
  • Idag hämtade jag telefonen från posten, jag öppnar lådan, det finns ingen laddare, laddaren var beställd
    Karolina.golebiewska1985@wp.pl
  • Hej,

    Vi beklagar strulet.

    Skicka in ditt ärende via vårt kontaktformulär, så hjälper någon av våra medarbetare dig vidare där. Se länk nedan:
    https://shop.inrego.se/kontaktformular

    Med vänlig hälsning,
    Sofia
  • Hej, idag hämtade jag paketet på posten och det visade sig att jag inte fick laddaren till telefonen där den beställdes
    Karolina Gołębiewska
  • Hej Karolina,

    Vi beklagar strulet.

    Skicka in ditt ärende via vårt kontaktformulär, så hjälper någon av våra medarbetare dig vidare där. Se länk nedan:
    https://shop.inrego.se/kontaktformular

    Med vänlig hälsning,
    Sofia