hej har köpt tidigare och batteritiden är dålig. Hur är denna dator? Har en på jobb med lång tid

Kommentarer

  • Hej Mervi,

    Tack för ditt mail. Beklagar att du fått en dålig upplevelse av batterier. Vi kan inte gå in och se exakt status på en specifik enhet eller artikelnummer.

    Här kan du läsa om batterigaranti på våra begagnade datorer >>>

    Vi garanterar minst 70% batterihälsa på alla våra enheter med en garantitid på 3 månader (undantag på mobiltelefoner som vi garanterar minst 80% batterihälsa). Vid köp av nytt batteri som antingen levereras separat eller monterad i enheten gäller 6 månaders batterigaranti.

    Vid garantiärenden kontakta vår Service & Supportavdelning på 08-501 090 00.

    Ha en fortsatt trevlig dag!

    Med vänlig hälsning,

    Sofia