Har försökt att köpa en Lenovo TP 470 för 4299SEK men det går inte att trycka på köp

Vad mer kan jag skriva, vill ni inte sälja till det priset?

Kommentarer

  • Hej Sven,

    Tack för er fråga. Får jag fråga vilken webläsare ni använder? Ibland när det buggar kan problemet lösas med att använda en annan webläsare. Prova gärna och återkom om det inte löser sig!

    Vänligen, Sofia
    Sofia
  • Hej Tack för det snabba svaret. Har Internet explorer och det är en firma dator så jag vill inte byta webläsare, hur kan vi lösa detta?
  • Ok, jag förstår. Har ni möjlighet att använda en annan dator att beställa ifrån?
    Sofia
  • Kan jag inte ringa o beställa eller maila till er?
  • Nej tyvärr, Man kan bara beställa genom vår webshop. Företag kan handla manuellt via våra företagssäljare.

    Vänligen,
    Sofia