Har era laptops svenskt tangentbord?

Jag vill köpa en begagnad laptop, men på bilderna ser det inte ut som om någon laptop har svenskt tangentbord. Stämmer det?

Kommentarer

  • Hej Mikel,

    Tack för din fråga.

    Bilderna du ser i vår webshop är enbart leverantörsbilder och inte bilder på den faktiska enheten.
    Om datorn har ett tangentbord som inte är svenskt står det tydligt specificerat.
    Det står då t.ex Engelskt Tangentbord eller Finskt Tangentbord.

    Står det ingenting utskrivet så har de svenskt tangentbord.

    Hoppas det hjälper.

    Ha en skön eftermiddag!

    Felix Teamleader