Har datorn bakgrundsbelyst tangentbord?

Undrar om ni säljer era datorer med bakgrundsbelyst tangentbord.
Tacksam för svar!
Visa bästa svaret

Kommentarer

  • Hej,

    Tack för din fråga!

    Vi kan tyvärr inte specificerar detta i dagsläget då varje dator är unik, och vi skapar inte upp artikelnummer för varje unik dator. Dessutom måste vi ibland spraya om tangentborden och då lyser det inte igenom, därför finns inte möjligheten att specificera det i dagsläget.
    Bästa svaret