Kan jag hämta hos er?

Kan jag hämta min order hos er i Täby?
Niklas
Visa bästa svaret

Kommentarer

  • Hej Niklas,

    Just nu har vi inte någon butik och vi kan tyvärr inte heller erbjuda möjligheten att plocka upp beställningar på plats på vårt kontor eller lager. Håll däremot utkik efter pop-up-butiker från oss, där kan man göra köp direkt på plats!
    Bästa svaret
  • Jag har flera datorer från er varav minhuvudmaskin, en HP 110-210, visat sig inte klara den hastighet Telia givit ett erbjudande om och som jag tackat ja till. Jag får under 95 GBps på den medan jag får den utlovade hastigheten på 250 GB på en annan dator från er - en liten Dell-maskin.
    Kan jag få upp hastigheten på huvudmaskinen med något komponentbyte eller på annan sätt?

    Sten Bertil Säby
  • Det kan vara så att nätverkskortet inte stödjer den hastigheten. Vi kan tyvärr inte garanter en hastighet för nätverket. Det du skulle kunna göra i så fall är att kolla om du kan köpa ett nytt nätverkskort, men kan inte garantera att det fungerar dessvärre.

    Felix Teamleader