Grafikkort

Kan man köpa ett grafikkort gtx1650?

/Ralf

Kommentarer

  • Hej Ralf,

    Tack för din fråga.
    Vi har tyvärr inte några grafikkort att sälja separat. Det är en bristvara på marknaden nuförtiden sedan Corona börjat härja. Detta pga hela världen köpt på sig hemmakontor och försett sig med gaming datorer och grafikkort under Corona pandemin.

    Just nu vet vi inte hur det kommer att se ut framåt men prenumerera gärna på vårt nyhetsbrev så får du uppdateringar om vilka nyheter kommer som in. 🙂

    Trevlig fredag till dig!

    Sofia