Grafikkort

vad sitter det för grafikkort i den här DELL PRECISION 7530

Produktinformation
Art.nr: 11002007901

Kan man köpa till 16GB minne?

/
Tack

Kommentarer

  • Hej Tobias

    Tack för din fråga

    Det grafikkort som finns i en DELL PRECISION 7530 är ett Quadro P2000 kort

    Ha en fortsatt fin dag!

    Med vänliga hälsningar

    Joakim
  • Hej!

    Kan Ni specificera vilket grafikkort det sitter i dom olika bärbara workstations som ni har??

    Zbook 17 G1?
    Zbook 17 G2? Flera modeller finns..

    Mvh: Markus

  • Hej Markus

    Tack för din fråga.

    Om det inte framgår i specifikationerna på specifik dator att den har ett externt grafikkort så kör det på det interna grafikkortet som kommer med processorn.

    Som svar på dina frågor:

    • Zbook 17 G1 så garanterar vi det lägsta vilket är Intel® HD Graphics 4600
    • Zbook 17 G2 så garanterar vi det lägsta vilket också är Intel® HD Graphics 4600.

    Med vänliga hälsningar
    Joakim
  • Hej! Undrar över vilket grafikkort som finns med i datorn, samt ingår det Windows eller måste man köpa till ett op-system? https://shop.inrego.se/stationara/dell-optiplex-7060-11

    Mikael ståhlfors
  • Hej Mikael

    Tack för dina frågor.

    Jag kommer att besvara dessa i samma ordning som du ställde dessa. 😀

    1. Dessvärre har denna inget dedikerat grafikkort, utan den går på det interna som finns i processorn. 😀
    2. Windows ingår till samtliga av våra datorer, om datorn klarar av Windows 11 så kan vi även erbjuda detta.
    Återkoppla gärna om du har fler frågor eller funderingar

    Med vänliga hälsningar
    Joakim
  • Tack för svar
    Mikael ståhlfors
  • Ni har en Dell XPS 15 för cirka 7000kr i okej skick.
    Där det inte står i specs, vilket grafikkort som sitter i
    Hur får man reda på det?

    Oscar
  • Hej Oscar

    Tack för din fråga.

    Jag har tittat in på denna dator och ser att den har följande grafikkort:
    GeForce GTX 1050 Ti Mobile

    Återkom gärna om du har fler frågor eller funderingar

    Med vänliga hälsningar
    Joakim