Grafikkort

Vilket grafikkort har er HP ZBOOK 15 G2 ? Jag skulle behöva Intel HD 5000.

Kommentarer

  • Hej

    Tack för din fråga

    Det som brukar komma med en HP ZBOOK 15 G2 är en NVIDIA Quadro K610M.
    Dessvärre så kan jag inte se i våra system av vad som exakt finns i denna modell när det gäller grafikkort.
    Det interna grafikkort som du är ute efter kommer oftast med följande laptop:
    Lenovo Thinkpad X1 Carbon

    Hoppas detta besvarade din fråga

    Ha en fortsatt fin dag!

    Med vänliga hälsningar
    Joakim
  • Hej!
    jag undrar samma sak. Finns det grafikkort iHP ZBOOK 15 G2
    Workstation/CAD INTEL CORE I7-4910MQ 2.9 GHz 16 GB256 GB SSD 15.6", eller är det bortplockat?
    Framgår inte av informationen.
  • Hej Sandra

    Var uppe i lagret och kollade in specifika modeller.
    Dessvärre kan vi inte garantera att dessa har internt grafikkort.

    Hoppas detta besvarade eran fråga

    Ha en fortsatt fin dag!

    Med vänliga hälsningar
    Joakim
  • tjenna jag har beställt laptop av er HP, HP ZBOOK 15 G3 bara nyfiken på om denna laptop har 2x thunderbolt 3 utag? tänkte köpa en egpu och extern grafikkort och slänga i så man kan köra lite gaming spel 😀 ha de mvh
  • Hej Marcus

    Tack för din fråga.

    Denna modell ska ha 2st Thunderbolt 3 portar installerade. 😀
    Så du kan köra extern gpu på denna.

    Med vänliga hälsningar
    Joakim