Går det att beställa en stationär dator utan hårddisk?

Jag funderar på att beställa en liten stationär dator för ett projekt där jag kommer använda hårddiskar jag redan har, går det att beställa datorn utan hårddisk på något sätt? Även om det inte innebär en kostnadssänkning så känns det onödigt att beställa datorn med en hårddisk som jag inte kommer använda.

Kommentarer

  • Hej Eric,

    Tack för er fråga!
    Förtsår vad du menar, men det går tyvärr inte, utan alla datorer vi säljer kommer med hårddisk, sedan om ni själv väljer att montera bort den, är en annan sak. Men då gäller inte medföljande garantin.

    Ha en fortsatt fin dag!
    Sofia