Köp av Gaming dator

Jag söker en gamingdator till min 12 åriga son. Men vet inte riktigt vad jag ska titta efter? Eller jag vill ha ett helt kit. Duger de övriga stationära, eller ska man ha is i magen och vänta på att ni får in fler gamingdatorer? //Ida

Kommentarer

  • Hej Ida,

    Jag skulle absolut rekommendera att ni har is i magen tills vi får in dessa igen. Du behöver oftast ett betydlige bättre grafikkort än vad du får i våra vanliga stationära.
    Dessutom får du paketet till ett bra pris, och då ingår allt du behöver.
    Felix Teamleader