Gaming dator

Hej!
Jag köpte en dator hos er för ca 2 år sedan till min dotter. Skulle nu gå in på mina sidor och kolla vad det va vi köpte. Vet att det va en gaming dator. Men där står det kontorspaket mini och det stämmer inte. Kan ni se vad det va jag beställde? Hon vill nämligen sälja den.

Kommentarer

  • Hej Ida,

    Tack för ditt inlägg.
    För att kunna söka på detta behöver jag ditt ordernummer. Återkom med detta så kan jag hjälpa dig vidare.

    ha en fortsatt skön dag!

    Sofia