Fungerar mobilt bankID på era telefoner?

Niklas
Visa bästa svaret

Kommentarer

  • Hej,

    Det beror på vilken telefon du kollat på och vilket OS produkt är kompatibel med.
    Vissa äldre telefoner kommer inte klara av de senaste OS uppdateringarna, därför är det nödvändigt att kolla vilket OS appen kräver.

    Bästa svaret
  • Köper ni in begagnade mobiler? Har en som jag behöver bli av med
  • Hej!

    Tack för din fråga.

    Jag skulle vilja hänvisa dig till inkop@inrego.se så kommer dem hjälpa dig vidare i din fråga.

    Önskar dig en trevlig dag.