Har ni full HD på era skärmar?

Är era skärmar i full HD upplösning?
Niklas
Visa bästa svaret

Kommentarer

  • Många av skärmarna vi säljer har Full HD eller högre upplösning. Exakt vilken upplösning det är på skärmen står i specifikationen på vår hemsidan. När det kommer till upplösningen på våra bärbara datorer är svaret att det är väldigt blandat

    De lite äldre datorerna har upplösning 1366 X 768 och de lite nyare datorerna har 1920 X 1080 eller högre.
    Bästa svaret