Kan ni skickat mitt paket till en alternativ / tillfällig adress?

Hej

Jag behöver beställa till en tillfällig adress, då jag min lägenhet renoveras, hur kan vi lösa det?

Kommentarer

  • Hej Magnus,

    Tack för din fråga.

    Av säkerhetsskäl går det enbart skicka till en tillfällig adress om du väljer betalningsmetod kortbetalning. Du måste alltså betala ditt köp först och därefter måste du maila webbshop@inrego.se med ditt ordernummer samt den tillfälliga adressen så hjälper någon dig vidare.

    Observera att du även måste maila från samma email som du angivit på ordern.

    Önskar dig en skön eftermiddag.

    Felix Teamleader