Fråga angående skick på era telefoner

Bästa Inrego!

Jag har en fråga angående er produkt som ni säljer på er hemsida med artikelnummer: 14004003861, Iphone xs max 256 GB, guldfärgad, 6.999 SEK.

Det står att denna produkt är klassificerad som "A - skick" - och jag undrar nu vilka eventuella skador/märken denna specifika telefon har?
Finns det skador/repor på skärmen?
Jag undrar även vilken batterihälsa denna telefon har?

Jag skulle vara mycket tacksam om ni har möjlighet att svara på mina frågor.

Tack på förhand!

Med vänlig hälsning
Christine Eriksson Berglund

Kommentarer

  • Hej Christine,

    Tack för din fråga.

    A – Mycket bra skick
    Sparsamt använda produkter i mycket bra skick.
    För mobiltelefoner ska batterikapacitet vara minst 80%.

    Det ska inte finnas repor/skador på skärmen på våra A skick.

    Hoppas det hjälpte 😀
    Felix Teamleader
  • Hej jag behöver telefon nummer kan ni skicka till mig
  • Hej Fazal,

    Vad jag förstår så har min kollega ett pågående ärende med dig via mail. Vänligen besvara det så hjälparmin kollage dig vidare.
    Felix Teamleader