Fortnite

Hej!
Behöver en dator till min son som spelar fortnite, har ni?

Kommentarer

  • Hej Mikael

    Tack för din fråga.

    Dessvärre så har vi inga datorer jag kan rekommendera för det spelet.
    Anledningen till detta är för att man behöver ett dedikerat grafikkort som ska klara av detta spel, vilket vi tyvärr inte har för tillfället.

    Väldigt osäkert när/om vi får in detta i närmaste tiden.

    Med vänliga hälsningar
    Joakim
  • Ställer samma fråga igen. Har ni någon maskin inne med bra grafikkort (eller någon som man kan uppgradera med ett bra sådant)?
    Lars Nyström
  • Hej Lars

    Tack för din fråga

    Vi har några bärbara med bra grafikkort, dock är dessa grafikkort anpassade för programmering och CAD.
    Jag länkar en laptop nedan samt en stationär dator:
    https://shop.inrego.se/barbara/hp-zbook-17-g5-16
    https://shop.inrego.se/stationara/lenovo-thinkstation-p330-g2

    Hoppas något av detta är av intresse. 😀

    Med vänliga hälsningar

    Joakim