Förskottsfaktura (företag)

Hej
Har valt förskottsfaktura (företagskund), ni skickar den på mailen eller?
mvh Johanna Edelönn

Kommentarer

  • Hej Johanna,

    Tack för din fråga.

    Helt korrekt, så fort din order gått igenom vårt system så mailar vi din faktura. 😀
    Felix Teamleader
  • Jag.handlar som privatkund och har inte mottagit någon faktura?
    Var hittar jag den
  • Hej Michael,
    Tack för er fråga, maila gärna ditt ordernummer till vår mail på webshop@inrego.se så ska jag kika på detta. När gjordes ordern?
    Det kan vara så att fakturan har hamnat i er skräppost så kolla gärna där först. Annars är det bara att maila in ert order-id så kikar jag på det.

    Mvh, Sofia
    Sofia
  • Har betalat och mottagit den i dag,
    😃👍
  • Toppen Michael!

    Ha en fortsatt fin dag!

    Mvh, Sofia
    Sofia
  • När kommer förskottsfakturan eller uppgifter var pengarna skall betalas?
  • Hej Lena,

    Tack för du kontaktar oss, kan du maila oss ditt order-id så ska jag kika på om denna är utskickad till er.

    Förskott mailas ut separat från oss. 🙂
    Ha en fortsatt fin eftermiddag!
    Sofia