Försenad order

Hej,
jag lade en order 4/1, och har fortfarande inte fått leveransen.
Vart är den? order 2129866

Kommentarer

  • Hej Elin,

    Tack för din fråga.

    Paketet ska ha kommit till oss nu i retur och ska skickas ut på nytt.
    Det har varit en del överbelastning hos oss internt vilket vi beklagar över men vi kommer givetvis se till att ditt paket lämnar oss igen så snart som möjligt.

    Hälsningar,
  • Hej,
    Ok, tack för in

    hur skickas den hem till mig och hur aviseras det

  • Hej igen Elin,

    På ditt ärende har jag noterat att paketet ska levereras direkt hem till dig och att ett mejl ska skickas ut när paketet är på väg ut från vårat lager.

    Hälsningar,
  • Hej,
    okej, jag förstår. Och kan du se om det skickas idag? skulle verkligen behöva den innan helgen.
    Tack!
  • Hej Elin,

    Jag tog detta vidare till mina kollegor som hanterar posten.

    Detta är inget jag kan garantera men jag kan göra det jag kan för att iväg ditt paket så snart som möjligt.😊

    Hälsningar,