Företagsköp: Var hittar jag min faktura?

Din faktura kommer från Walley och skickas ut som en PDF till din mailadress som är angiven på din order.

Fakturan skickas normalt ut inom 5-7 arbetsdagar efter att du har lagt ordern hos oss.

Saknar du moms på din faktura, vänligen maila oss på webshop@inrego.se så skickar vi ut en fakturakopia på ditt köp med moms inkluderat.

Med vänliga hälsningar
INREGO
Sofia

Kommentarer

  • Var hittar jag min faktura?

  • Hej Egil,

    Din faktura kommer från Walley och skickas ut som en PDF till din mailadress som är angiven på din order. Kika gärna i din skräppost då denna typen av mail ofta hamnar där. 🙂

    Fakturan skickas normalt ut inom 5-7 arbetsdagar efter att du har lagt ordern hos oss.

    Saknar du moms på din faktura, vänligen maila oss på webshop@inrego.se så skickar vi ut en fakturakopia på ditt köp med moms inkluderat.

    Har du inte fått Walley fakturan och du är privatkund så kan du logga in hos Walley och se dina registrerade köp där.

    Du kan även ladda ner Walleys app > > > ​Ladda ner Walley´s App​​​

    Ha en fortsatt bra dag!

    Vänliga hälsningar,
    Sofia