Följer det med en bruksanvisning vid leverans?

Till våra produkter levereras det inte en bruksanvisning för specifik produkt.
Detta då vi säljer återanvända produkter och anpassar beställning utifrån ert behov.
Vid leverans får ni med en manual med exempelvis information på hur ni aktiverar windows.
För vidare frågor hänvisar vi till support@inrego.se

Kommentarer

  • Har lagt en order hos er på en beg Samsung Galaxy S7 svart, Men är den operatörslåst. Tacksam för snabbt svar Leffe.

  • Hej Leif,

    Tack för din fråga!

    Våra telefoner som vi säljer är inte operatörslåsta.
    Hoppas ni blir nöjda med er "nya" Samsung S7! 😀

    Hälsningar,
    Jakob
  • Tar ni hand om min begagnade telefon och betalar ni något för den i så fall ?
    mvh Veronica
  • Hej Veronica!

    Tack för din fråga,

    För att kunna hjälpa dig vidare i din fråga så skulle jag vilja be dig om att mejla: inkop@inrego.se .

    Önskar dig en trevlig helg!

    Hälsningar,

  • Hej!
    Har beställt och väntar på två st iPad hos er, funderar på hur man ser vilket IOS dom stöder?
     Med vänlig hälsning, Ingrid
  • Hej Ingrid,

    Tack för din fråga.

    Jag vill dubbelkolla så att jag inte har missförstått din fråga.

    Men ni vilket IOS som är uppdaterat/stödjer era iPads?

    Om så är fallet så mejla gärna våran kundsupport: Support@inrego.se som kan hjälpa dig vidare.

    Ha gärna med ordernumret i mejlet för snabbare hantering.

    Önskar dig en trevlig eftermiddag.

    Hälsningar,
  • Hej!

    Jag heter Aydin Saygin. På eran hemsida står det att ni 1 års garantier på produkterna som Ni säljer. Är det möjligt att förlänga garantin ytterligare med 1 år? Kostar det att förlänga garantin? Hur mycket kostar förlängningen av garantin?
  • Hej Aydin,

    Ja helt korrekt. Du kan förlänga till upp till 3 år. 😀 priset varierar. Men du ser priset på om du klickar in på den enhet du vill förlänga garantin på.

    Felix Teamleader