Fick en dator med tyskt (QWERTZ) tangentbord

Hej!

Jag köpte en MacBook Pro 11,4 från er nu och blev lite besviken över att tangentbordet inte är standard svenskt tangentbord med QWERTY. Det är inget som egentligen spelar så stor roll för mig eftersom jag ändå inte kollar ner på tangentbordet när jag skriver, men jag tror många kan bli ännu mer besvikna.

Jag tycker ni borde nämna det i beskrivningen på produkten. Särskilt eftersom ni svarat på andra frågor i stil med "Om datorn har ett tangentbord som inte är svenskt står det tydligt specificerat."

Kommentarer

  • Hej Martin

    Tack för ditt foruminlägg, och beklagar verkligen detta.

    Måste dessvärre ha blivit en miss från våran testningsavdelning som har lyckats slinka igenom en med tyskt tangentbord.

    Detta är ett extremt ovanligt fall hos oss och normalt sett garanterar vi detta 100%.

    Med vänliga hälsningar
    Joakim