Problem vid start av MSI laptop

Har haft problem med vår MSI sedan vi köpte den i våras och nu har jag tröttnat. Den startar inte som den skall, när vi startar med USB-muspekare så går den direkt in i BIOS och det går inte att ta sig därifrån. När man sedan startar om den kommer den direkt in i BIOS igen och det går inte att spara och komma vidare till Windows. Vi har haft den inne hos er en gång tidigare och problemet var löst när muspekaren inte var inkopplad. Men så fort den sitter i vid uppstart så är skärmen svart utan att ändras eller så går den in i BIOS, har den kommit dit så går det inte att ta sig därifrån för någon som inte är mer än normalbegåvad eller har enbart elementära datorkunskaper. Hoppas ni kan hjälpa mig.

Kommentarer

  • Hej Andreas!

    Tack för ditt mail! Usch det låter inte alls kul. Jag får be dig att fylla i vårt kontaktformulär på hemsidan ​kontaktformulär​​​ så blir du tilldelad ett ärende nr från oss, därefter kontaktar vi dig vidare hur vi gör med just er dator.

    Ha en fortsatt fin dag!

    Väl mött!
    Sofia