Fel nätadapter

Köpte några datorer via er där ena var utan nätadapter.
Ni skickade upp en i efterhand men var ju alldeles för låg effekt så dator startar ej upp. Har fortfarande inte hört något om detta så dator går ej använda.
HP Elitedesk 800G1 USDT

Mvh Niklas Bröderna Häggkvist Bil AB

Kommentarer

  • Hej!

    Tack för att du kontaktar oss. Det låter inte bra. Har du möjlighet att skriva till vår support@inrego.se mail så kommer de att hjälpa dig med att få rätt sorts AC till din dator.

    Ber om ursäkt att det har strulat för dig!

    Ha en fortsatt trevlig dag!

    Med vänlig hälsning,
    Sofia