Familjedatorn GT 1030

Hej! Jag undrar vad det är för moderkort i Familjedatorn GT 1030?

mvh Patriki

Kommentarer

  • Hej!

    Den specifikationen som står utskriven är den vi kan garantera.
    Vi på Inrego jobbar med att förlänga livslängden på IT-produkter, detta genom att renovera produkterna, vilket gör att vi inte kan garantera vissa specifikationer.
    Om vi säljer 5 enheter av samma modell så kan de alla ha olika specar.

    Har du fler frågor så hör gärna av dig igen!

    Vänliga hälsningar
    Sofia
  • Tja vad kan man spela på datorn kan man spela cs och Fortnite på den
  • Klara datorn av cs och fortnite
  • Hej Rasmus,

    Dessvärre inte.
    Felix Teamleader
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.