Jag kan inte välja faktura

Hej! Vill genomföra ett köp via faktura. Väljer jag faktura som betalningssätt så kommer det upp att "Du kan inte genomföra detta köp via faktura". Vad beror det på? Har tänkt beställa en begagnad dator och en mus. Tack på förhand!

Kommentarer

  • Hej Moa,

    I detta ärende måste du ta kontakt med Walley. Det kan vara så att du har en obetald faktura eller att de inte hittar korrekta uppgifter på dig.

    Kontakta Walley för frågor om fakturor, delbetalningar, inbetalningar, kvitto med mera

    Tele: 010 - 161 01 00
    Mail: hello@walley.se
    Felix Teamleader
  • Hej, jag har samma problem. Loggade in på Walley och mycket riktigt jag har en faktura som ska betalas om 10dgr. Alltså ingen sen betalning, inga betalningsanmärkningar eller annat. "Du kan inte genomföra detta köp via faktura" - är allt som händer. Kan ni titta på det? Kanske är många som har samma problem.

    Jag ska köpa en dator till min dotter i julklapp, en en Dell Latitude 5480.

    Tack på förhand!
  • Hej Jens,

    Tack för din fråga.

    I detta ärende måste du ta kontakt med Walley, då det inte är vi som tar dessa beslut utan Walley. Det kan vara så att ni måste uppdatera med några uppgifter.

    Kontakta Walley för frågor om fakturor, delbetalningar, inbetalningar, kvitto med mera

    Tele: 010 - 161 01 00
    Mail: hello@walley.se
    Felix Teamleader
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.