Kan man förnya Virusskydd som vi har köpt från er?

Hejsan,

Beställde för tre år sedan datorer från er som används till vårat företag.
Vi beställde då också till F-secure till datorerna som ni installerat.
Nu håller tiden för virusskyddet på att ta slut.
Skulle ni föreslå att vi fortsätter använda oss av F-secure eller byter till ett annat antivirusskydd?

Finns det någon anledning att ni endast säljer F-secure?

Kan man förnya F-secure genom er? Det är tre datorer som detta gäller för.

Med vänliga hälsningar,
Karim Ekstedt Touray

Kommentarer

  • Hej Karim,

    Tack för din fråga. 😀

    Nej det är ingen direkt anledning till varför vi valt dem. Vi har lyckats få ett bra pris tillsammans med dem och de är ett utav de populärare antivirus skydden på marknaden. Det brukar vara det eller Norton.

    Dessvärre kan du inte förnya via oss, men du ska kunna förna direkt på datorn.

    Hoppas det besvarade dina frågor.

    Ha en skön dag!
    Felix Teamleader