Kan jag koppla en extraskärm till min Microsoft Surface Pro 7+?

Hej,
Jag har en Microsoft Surface Pro 7+ och behöver en större extraskärm till den. Går den BENQ GL2450-skärmen som ni har att koppla ihop med min dator? Och säljer ni i så fall den sladd jag behöver för att kunna koppla ihop dem?
Det ser ut att finnas begränsat med uttag på min dator så vill vara säker på att jag köper en skärm som går att koppla ihop med datorn.
Tack på förhand!

Kommentarer

  • Hej Emma,

    Tack för ditt mail. Det beror på vad du har för portar på din dator, Sökte efter specen på er modell och fann detta;

    • 1 x USB-C®
    • 1 x USB-A
    • 3.5 mm headphone jack
    • 1 x Surface Connect port
    • Surface Type Cover port⁴
    • MicroSDXC card reader
    • Compatible with Surface Dial off-screen interaction*
    Vidare hittade jag info på microsofts egna supportsida: Microsoft Support - koppla Surface port kika in där så kan du läsa om dessa går att koppla.

    Ha en fortsatt trevlig kväll!

    Sofia