Har ni expressfrakt?

Kan man boka expressfrakt? Jag behöver min dator i morgon.
Niklas
Visa bästa svaret

Kommentarer

  • Hej,

    Tack för din fråga!

    Dessvärre inte i dagsläget, vi hoppas få möjlighet att införa detta inom kort.

    Då vår process skiljer sig från andra företag har vi satt en något längre leveranstid.

    Alla våra produkter genomgår ett långt processflöde där varje enhets testas, raderas och graderas innan de skickas vidare till plock, puts och pack och till slut ut till våra kunder.

    På grund av vårt processflöde och att vi inte har ett färdigt plocklager har vi idag en beräknad leveranstid på 2-5 arbetsdagar. Mobiltelefoner och iPads brukar gå snabbare men det är inget vi garanterar.
    Om du t.ex köper till en uppgradering så är detta ett extra stopp i processen då våra tekniker måste utföra själva uppgraderingen vilket då tar extra tid, även detta är inräknat i leveranstiden.

     Du kan läsa mer om processen här https://www.inrego.se/process/
    Bästa svaret
  • Hej! Kan man levera utomlands?
  • Hej Jennifer!

    Tack för din fråga.

    För närvarande så levererar vi bara inom Sverige och Finland!

    Med vänliga hälsningar
    Joakim
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.