Ett köp

2018 köpte min en i min famlilj en dator av er. Datorn var till min brorsa och jag hade aldrig kollat på den men idag så fick jag se att den bara var inkopplad med VGA kabel och datorn kom med ett 1050Ti så jag kopplade in grafikkortet med skärmen och det kom ingen bild, kunde inte installera drivers eller något och sen såg jag att minimum var 300W för ett Gigabyte 1050Ti och sen ser jag att nätaggregatet kunde göra max 240W vilket gör grafikkortet helt värdelöst om man inte köper ett helt nytt nätagg vilket man inte ska behöva göra.

Kommentarer

  • Hej Lucas!

    Tack för din fråga.

    Vi skulle gärna vilja ha lite mer information kring ditt ärende och skulle vilja be dig att mejla våran kundsupport: support@inrego.se

    Ha gärna med ordernummer, fakturanummer och enhetsid för snabbare hantering.

    Hälsningar,