Energiklass

Hej, jag är intresserad av att köpa en bildskärm från er, men det finns ingen info om energiklass (t.ex. A-G) hos bildskärmarna vilket det finns hos nyproducerad teknik. Jag tycker att det är ganska relevant i och med att jag köper begagnad teknik för miljöns skull och då även vill ha en energisnål skärm.

Går det att ta reda på kWh/1000h någonstans?

Vänligen,
Anna Westerberg

Kommentarer

  • Hej Anna

    Tack för erat foruminlägg.

    Dessvärre så framgår det inte vilken energiklass som våra produkter har.
    Anledningen till detta är för att det inte stödjs i våra system för tillfället.

    Har ni möjligtvis ett artikelnummer alternativt modellnummer på produkten?
    Om ni bifogar detta så kan jag ta reda på den informationen åt er. 😀

    Med vänliga hälsningar
    Joakim