En viss produkt

Hej, ni säljer en Samsung note 9 512 gb telefon och nämner att den endast har 6 gb ram. Ska inte denna modell ha 8 gb. Är detta endast ett misstag eller har ni bytt till 6 gb?

https://shop.inrego.se/mobiltelefoner/samsung-galaxy-note-9-11?gclid=CjwKCAjwo_KXBhAaEiwA2RZ8hObmXlSLWGs8UpId2Xbij1F-M_KvGWidMVm9i8S8hs1i1I8O3OaTZRoCQl8QAvD_BwE

Kommentarer

  • Hej Hugo

    Tack för din fråga.

    Specifikationerna gällande ram och dylikt är det som vi får fram via vårat raderingsprogram vi kör på när dessa testas. 😀

    Så 6GB ram stämmer gällande specifikationerna.

    Med vänliga hälsningar
    Joakim
  • Ok, tack för infon. Varför säger det då att det ska finnas 8 gb ram? Enligt den här modellen. Är det här inte modellen med 512 gb lagring och 8 gb ram?
  • Hej Hugo

    Tack för din återkoppling.

    Denna ska vara en annan upplaga som kom som 6GB minne. 😀
    Då jag ser att informationen varierar när man googlar detta, vissa kör på 8GB och andra 6GB, men i detta fall är det 6GB. 😀

    Med vänliga hälsningar
    Joakim
  • Tack för svaret! Men om det är 6 gb ram måste det här vara en note 9 med 128 gb lagring. Samsung gjorde inga note 9 med 512 gb lagring men endast 6 gb ram. Har du det specifika numret på just den här modellen? Gjorde samsung en specialversion som inte existerar?

    https://www.phonemore.com/models/samsung/galaxy-note-9/

  • Hej Hugo

    Tack för återkopplingen

    Jag antar att det är en specialversion för företag.
    Enligt våra listor är det 512 GB med 6GB ram. 😀

    Med vänliga hälsningar
    Joakim