Duger den här laptopen för studier och hemmabruk?

HP ELITEBOOK 820 G1 INTEL CORE I5-4200U

Kommentarer

  • Hej Alex

    Tack för din fråga.

    Den bärbara datorn fungerar helt felfritt om det är till för studier och surfande.

    Skulle dock rekommendera att köra minst 8GB ram i denna om den inte har det 😀

    Med vänliga hälsningar
    Joakim
  • Måste jag köpa antivirus till datan. Jag ska använda datan bara till studie syfte att jag ska börja plugga
    Finns det annat som jag behöver köpa till datan.
    Alex
  • Hej Alex

    Tack för din fråga.

    Det är alltid rekommenderat att köpa ett antivirus, men inget krav.
    Beroende på användningsområde så kanske du behöver Office program för eventuellt Powerpoint och dylikt.

    Microsoft själva säljer en subscription där du får dessa program och betalar i månaden.

    Med vänliga hälsningar
    Joakim