Dockningstation

Hej!
Ser att ni har två dell dockningsstationer (wd15 och d6000). Fråga:
-passar de till/fungerar med en dell latitude 5411?
-Funkar det att ansluta två standardskärmar i dem?
-Är de även kompatibla med en professionell HP dator?
-Vad är skiilnaden på dem?
//Marcus

Kommentarer

  • Hej Marcus,

    Tack för dina frågor!

    Bägge dockorna är businessdockor för USB-C laptops. D6000 är dock av lite kraftfullare kaliber och har fler portar.

    Latitude 5411 kan användas med dessa dockor.

    Det fungerar att använda två skärmar. T.ex. dessa är inputsen för D6000:

    1 x bildskärm / video - HDMI, 1 x nätverk, 1 x SuperSpeed USB 3.0 with PowerShare, 1 x USB-C, 1 x USB-C med PowerShare, 1 x USB-värd, 2 x bildskärm / video - DisplayPort, 3 x SuperSpeed USB 3.0

    Du kan använda en HP dator med stöd för USB C i dessa dockor också.

    Återkom gärna om du har fler funderingar 😀

    // Mattias
  • hej! Tack för informationen. Är d6000 komplett med strömsladd och usbkabel?
  • Javisst, dockorna är kompletta för att kunna användas direkt, alltså AC-adapter och USB-C kabel.

    Skärmkablar ingår dock inte.