Dockningsstation

Tänkte beställa en ThinkPad x280 av er och undrar vilken dockningsstation som passar ?

Kommentarer

  • Hej Matz

    Tack för din fråga.

    Den dockningsstation som passar denna är en Thinkad Ultra Docking station.
    Dessvärre ser det ut att vara helt slut i vårat lager med dessa.

    Med vänliga hälsningar
    Joakim
  • Hej

    Ni har en dockningsstation som har artikelnummer med ändelse US istället för EU.
    Spelar det någon roll för datorer som är köpta i EU?
  • Hej Siamak

    Tack för din fråga.

    Det ska inte ha någon större betydelse, det enda som skiljer är att strömkabeln har andra utgångar på strömdelen som ska in i vägguttaget.

    Vi skickar dock alltid de strömsladdar som fungerar i Sverige. 😀

    Med vänliga hälsningar
    Joakim
  • Till HP ZBBOK 17G5 - vilken dockningsstation ska jag ha om jag vill ansluta en skärm, tangentbord och mus på tråd, externt hårddisk, högtalare, headset på tråd och någon mer pryl på tråd?
    Jessika
  • Hej Jessika

    Tack för din fråga.

    Jag rekommenderar starkt en Thunderbolt dock G2 till denna.
    https://shop.inrego.se/dockningsstationer/hp-thunderbolt-dock-g2

    Denna har stöd för alla funktioner som du efterfrågar. 😀

    Med vänliga hälsningar
    Joakim