Dockningsstation till Thinkpad T460p med 72 Wh-batteri

Lenovo Thinkpad T460p finns listad som kompatibel med bägge dockningsstationerna 40A1 och 40A2. Det största batteriet, 6-cell 72 Wh, "buktar ut" på baksidan av laptopen. Fungerar både 40A1 och 40 A2 med det batteriet monterat på T460p?

Kommentarer

  • Hej Henrik

    Tack för din fråga.

    Så länge det är ett original batteri från lenovo så ska det fungera att docka på båda dockningsstationerna då de själva har specifierat att de ska vara kompatibla. 😀
    Det vill säga oavsett om det buktar ut eller inte.

    Med vänliga hälsningar
    Joakim