DELL Universal dock D6000

Hej, jag behöver köpa ett antal sådana, men undrar först om det ingår USB-C sladd för anslutning till datorn. På den jag har (också D6000) så sitter faktiskt denna sladd fast i dockan.

Kommentarer

  • Hej!

    Ja denna Dockan har en Usb c port och en usb C kabel som är fastkopplad till dockan.
    2st DP portar,1 HDMI port, 4USB 3.0, hörlurar uttag och RJ 45 nätverk port.

    Haider